- Úvod
- Vše o nákupu
- Vrácení zboží, reklamace
Vrácení zboží
Zakoupené zboží nám můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Pokud nám důvod napíšete, pomůžete nám tím v dalším zkvalitnění našich služeb.
Postup při vrácení zboží:
- Vytiskněte si a vyplňte tento formulář pro odstoupení od kupní smlouvy s informacemi o vraceném zboží.
- Zboží, prosím, pečlivě zabalte (aby se nepoškodilo) a do balíku nezapomeňte přiložit fakturu a vyplněný formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
- Balík odešlete na adresu:
BDF LINE shop s.r.o.
Křtomil 26
751 14 Křtomil - Jakmile nám zboží dorazí, obratem zařídíme odeslání peněz zpět na váš účet.
Vaše spokojenost je pro nás důležitá, proto peníze nijak nezadržujeme po celou dobu zákonné lhůty a odesíláme na účet v co nejkratším čase po doručení zboží k nám.
Reklamace zboží
Ačkoli vždy klademe maximální důraz na kvalitu našeho zboží, může se samozřejmě v ojedinělých případech vyskytnout výrobní vada nebo jiný nedostatek.
Pokud na zboží objevíte jakýkoli nedostatek (např. zboží neodpovídá popisu na eshopu nebo je poškozeno), neváhejte nás kontaktovat s reklamací. Na zboží se vztahuje zákonná 2letá záruka.
Postup při reklamaci:
- Jako první krok nám prosím zašlete e-mail na adresu info@fitnessline.cz, kde uvedete název výrobku, číslo objednávky a popis závady. Reklamaci dokážeme vyřídit výrazně rychleji, když nám zašlete fotografii závady. Často jsme schopni celou reklamaci vyřídit jen na základě fotografie.
- Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku, zašleme vám formulář k reklamaci, který nám zašlete vyplněný spolu s reklamovaným zbožím.
- Opravu se snažíme vždy vyřídit v co nejkratším čase. Pokud není zboží možné opravit, domluvíme se na výměně zboží nebo vrácení celé kupní ceny.
Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.